Strategii de marketing pentru magazinele online

Fara strategii de marketing, magazinele online devin falimentare.

Toti proprietarii de magazine online se straduiesc sa abordeze cu succes cea mai presanta problema, cresterea vanzarilor. Managerii lor cauta cele mai eficiente modalitati de a vinde rapid cat mai multe produse. Aplicand tehnologii inovatoare de marketing, puteti orienta discret utilizatorii de internet sa cumpere produsele dvs. Oferim proprietarilor de magazine online cele mai eficiente idei de promovare online in beneficiul afacerii lor.

Program de loialitate

Probabil ca acesta este cel mai comun mod de a creste vanzarile. Consta in faptul ca un client, cumparand un produs, primeste puncte, iar pe masura ce acestea se acumuleaza, va beneficia de o reducere la urmatoarea achizitie. Astfel, veti interesa cumparatorul in cooperarea ulterioara cu magazinul online. Programul de loialitate pe care l-ati creat va functiona pentru a creste vanzarea de bunuri si va obliga cu siguranta utilizatorii sa plaseze noi comenzi.

Dezvoltarea vanzarii incrucisate

Se folosesc vanzarile incrucisate pentru a creste vanzarile. Cu ajutorul vanzarii de bunuri si servicii suplimentare, puteti mari valoarea comenzii de cumparare, crescand astfel volumul vanzarilor in proportie directa. Exista multe exemple de vanzare incrucisata. Sa presupunem ca un client dintr-un magazin online a facut o comanda pentru achizitionarea unei masini de spalat, iar magazinul ii ofera suplimentar un cos pentru colectarea rufelor murdare. In pagina produsului dorit, cumparatorul va gasi intotdeauna produse conexe.

Aplicarea unor reduceri la anumite produse

Diversele reduceri la pretul unor produse sunt raspandite in toate magazinele online. Aplicandu-le, veti creste foarte mult vanzarile. In plus, sistemul de reduceri va ajuta la atragerea unui numar mare de utilizatori pentru buletine informative prin e-mail. Utilizatorii primesc informatii despre tot felul de promotii pe adresa lor de e-mail.

Creati un suport online

Destul de des, managerii magazinelor online ofera sfaturi clientilor, ajutand la luarea deciziei corecte atunci cand fac o achizitie. Acest lucru va va ajuta cu adevarat sa raspundeti la orice intrebare a clientilor legata de achizitia viitoare a altui produs. Cu ajutorul asistentei online, puteti identifica oricand preferintele clientilor dvs.

Practicarea asigurarilor de risc

Daca siteul dvs. are conditii de risc care pot elimina orice indoieli ale clientilor cu privire la alegerea corecta a unui produs, atunci acesta este un mod sigur de a atrage si mai multi clienti. Ce sunt asigurarile de risc? Acestea includ: transport gratuit, garantie de restituire a banilor si tranzactii sigure. Sa luam un exemplu simplu. Atunci cand comanda o saltea ortopedica in magazinul online, clientii au ocazia sa o returneze inapoi in termen de trei luni daca clientul nu se simte foarte confortabil odihnindu-se pe aceasta saltea. I se va restitui suma totala a pretului de achizitie daca acesta va trimite salteaua inapoi in termenul de trei luni.

Automatizarea e-mailurilor

Un manager de magazin online are o adresa postala pentru toti clientii sai. Este necesar sa comunicati cu cumparatorii prin e-mail cat mai des posibil. In conformitate cu tehnologia de marketing, trebuie sa contactati clientul in diferite etape ale ciclului de cumparare. Buletinul informativ prin e-mail trebuie sa includa un mesaj de bun venit. Functia principala a buletinului informativ este de a implica cumparatorul in dialog. In plus, informatiile despre produse sunt intotdeauna actualizate in e-mailurile automate.

Creati liste de dorinte

Pentru a motiva cumparaturile online, creati o lista de dorinte la cumparaturi si oferiti-o subtil clientilor dvs. Aceste liste va vor ajuta sa interesati clientii sa cumpere alte produse. In plus, mai multi utilizatori se vor inregistra pe site-ul magazinului dvs. online. Buletinele informative prin e-mail vor reaminti clientilor produsele din lista lor de dorinte.

Utilizati retelele social-media

In prezent, retelele sociale sunt foarte populare. Pe langa vizualizarile publicatiilor si fotografiilor, utilizatorii retelelor sociale cumpara diverse produse. Conform statisticilor, numerosi utilizatori primesc informatii despre bunuri si servicii prin aceste retele, drept urmare, vanzarea bunurilor prin retelele social-media este in continua crestere, deoarece acestea atrag un numar imens de potentiali cumparatori prin anuntarea diverselor promotii oferite magazinele online.