O scurtă incursiune în afaceri

despre afaceri

Sfaturi pentru un marketing de succes.

Pentru a putea spune lumii sau potențialilor clienți despre produsul sau serviciul dvs., care este important având în vedere competitivitatea pe care mediul de afaceri o asistă astăzi și care determină performanța produsului sau serviciului dvs. pe piață, trebuie să fiți clar despre produsul dvs. Descrieți în detaliu piața dvs. țintă, canalul sau mijlocul dvs. de comunicare, suma pe care sunteți gata să o investiți în campania de marketing și perioada de comercializare.

Ce trebuie să știți pentru ca să vă definiți produsul.

O definitie buna a produsului dumneavoastra este importanta pentru ca este primul lucru cu care potentialii clienti vor interacționa înainte de a putea atinge produsul real. Astfel ar trebui să vă concentrați asupra calității produsului – care este foarte importantă în lumea de astăzi în care oamenii sunt tot mai mult înclinați spre maximizarea profiturilor pe seama furnizării calității consumatorului -, a beneficiilor obținute din utilizarea produsului, a ingredientelor care au format produsele finite și a costului produsului, în special în cazurile în care pretul este mai mic decât la alte produse din piața.

Cum să puneți un preț competitiv produsului dvs.

O altă problemă critică pe care o puteți lua în considerare atunci când comercializați produsul dvs. este prețul, întrucât nu doriți să coste mai mult decât toate celelalte produse asemanatoare de pe piață, deoarece acest lucru vă poate distruge afacerea. Nu trebuie sa puneti un pret prea mare, având în vedere nivelul concurenței pe care îl aveți, dar pe de altă parte, nu trebuie să fie prea ieftin astfel incat oamenii să înceapă să se îndoiască de calitatea produsului dvs. Trebuie sa ajungeti la cel mai bun preț care să vă asigure un profit bun, dar sa fie si accesibil clientilor; trebuie să aveți în vedere costul transportului, dacă este cazul, costul spațiu inchiriat pentru afaceri, costul forței de muncă, a materiilor prime utilizate sau prețul de cumpărare și așa mai departe.

Modalități de definire a pieței-țintă pentru produsul dvs.

Este important să fiți foarte clar în legătură cu segmentul de persoane caruia i se adreseaza produsul sau serviciul dvs. deoarece acest lucru va determina sau va influența alți factori în procesul de marketing. De exemplu, dacă vizați tinerii, veți fi atent sa alegeți mediul de comunicare, cum ar fi mass-media sociale. Fiți foarte clari în ceea ce privește grupurile de vârstă pe care le veți viza, nivelurile de venituri care, la rândul lor, influențează prețurile, verifică modul în care își cheltuiesc veniturile și preferințele lor, dar și alegerea locului de reședință, astfel încât să știți unde să localizați punctele de vânzare sau dacă clientii pot accesa produsul dvs. cu ușurință.

Comments

Comments are closed.